Aryanic
  • ملاقات هفتگی با ریاست دانشگاه
  • کانال تلگرام دانشگاه علمی کاربردی لرستان

تحویل دانشنامه

 

مراجعین محترم جهت دریافت دانشنامه در وقت اداری با در دست داشتن مدارک ذیل به این واحد مراجعه نمایند.

1.       اصل دانشنامه به خود شخص و یا وکیل قانونی تحویل می گردد.

2.       اصل گواهینامه موقت

3.       اصل و تصویر دانشنامه کاردانی برای تحویل دانشنامه کارشناسی

4.       اصل کارت ملی یا شناسنامه

5.       اصل و تصویر کارت پایان خدمت، معافیت دائم، اشتغال به تحصیل یا برگه اعزام به خدمت(برای آقایان(

6.       تمبر ده هزار ریالی قابل تهیه از شعب بانک ملی

 

در صورت استفاده از وام دانشجویی پس از تسویه کامل و اخذ فرم تسویه از مرکز آموزش جهت دریافت دانشنامه به واحد استان لرستان مراجعه شود.

افرادی که شش ماه از تاریخ صدور گواهینامه موقت آنان گذشته، جهت پیگیری صدور یا عدم صدور دانشنامه به مرکز آموزش علمی کاربردی که در آن تحصیل نموده اند مراجعه نمایندو در صورتی که دانشنامه آنان صادر نشده است نسبت به تکمیل فرم درخواست صدور دانشنامه در همان مرکز اقدام نمایند.


سوالات متداول

1.     روند صدور دانشنامه در دانشگاه علمی کاربردی چه مقدار زمان لازم دارد ؟

 پاسخ : طبق بخشنامه مورخ 17/4/1392 معاونت سنجش دانشگاه در صورت نیاز به اصل دانشنامه می بایست 6 ماه پس از صدور گواهینامه موقت ( تاریخ زیر عکس گواهی موقت به مرکز محل تحصیل مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمود .

 

 

2.     جهت اطلاع از وضعیت صدور دانشنامه از چه طریق می توان کسب اطلاع کرد ؟

پاسخ : از طریق مراجعه به سایت آموزشی سجاد به آدرس edu.uast.ac.ir بخش پیگیری صدور دانشنامه می توان مطلع شد .

 

3.     آیا امکان تحویل دادن دانشنامه به افراد اول خانواده مانند پدر و مادر وجود دارد ؟

پاسخ : خیر ، اصل دانشنامه مانند هر سند اصل حکومتی به خود شخص و یا وکیل قانونی وی تحویل می گردد .

 

4.     دانشنامه چه سالهایی در واحد استانی  می باشد ؟

پاسخ : ـ دانشنامه تمامی دانش آموختگان از ابتدای سال 1381 تا کنون که در سامانه سجاد تاریخ چاپ دارد .

ـدانشنامه سنوات قبل از 1381 در بایگانی راکد واقع در ساخنمان مرکزی نگهداری می شود .

ـ دانشنامه های مربوط به مراکز جهاد دانشگاهی از موسسه جهاد دانشگاهی پیگیری می شود ، به آدرس خیابان انقلاب خیابان وصال شیرازی بعد از بزرگمهر کوچه بلخ پلاک 4

 

5.     در صورتی که اصل دانشنامه مفقود شد چه  باید کرد ؟

1ـ 3 بار و هر بار با فاصله حداقل 30 روز چاپ آگهی مفقودی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار

2ـ اصل و تصویر کارت ملی

3ـ اصل و تصویر شناسنامه

4ـ تصویر دانشنامه مفقودی

5ـ دوفقره عکس پرسنلی 3*4

6ـ تصویر فرم استشهادیه مفقودی ، 


6.     جهت تصحیح مندرجات اشتباه روی دانشنامه چه باید کرد ؟

پاسخ : با در دست داشتن اصل و کپی دانشنامه و دو فقره عکس پرسنلی و مستندات مثبوته برای تصحیح اشتباه از قبیل ( فهرست پذیرفتگان سازمان سنجش + شناسنامه + کارت ملی ) به امور دانش آموختگان مراجعه شود .

 

7.     آیا امکان چاپ دانشنامه با قید فوریت ( حداقل زمان ) وجود دارد ؟

پاسخ :

در صورتی که حائز یکی از شرایط ذیل می باشید .

الف ) مسافر خارج از کشور (تصویر بلیط یا تصویر ویزا یا پذیرش دانشگاه خارج از کشور و ...)

ب ) نامه تعین مهلت جهت اخراج از محل کار به دلیل نداشتن اصل مدرک ( دانشنامه ) برای شاغلین ارگان های دولتی .

ج ) نامه عدم اجازه دفاع مقطع بالاتر به دلیل نقص پرونده تحصیلی.

می توانید به محل تحصیل خود مراجعه و نسبت به تکمیل فرم درخواست صدور دانشنامه و ارائه تصویر یکی از مدارک فوق الذکر اقدام نماید . زمان چاپ دانشنامه در این فرایند کمتر از یک ماه خواهد بود .